دو خريد بزرگ ديگر براي منچستر سيتي
دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي
 
 
روزنامه ديلي‌ميرر از دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي خبر داد. به نوشته اين روزنامه انگليسي فيروزه‌اي‌پوشان در آستانه جذب اوتامندي و دي‌بروين هستند

روزنامه ديلي‌ميرر از دو خريد بزرگ ديگر براي سيتي خبر داد. به نوشته اين روزنامه انگليسي فيروزه‌اي‌پوشان در آستانه جذب اوتامندي و دي‌بروين هستند و براي اين دو بازيکن 88 ميليون پوند پرداخت خواهند کرد تا مجموع هزينه‌هاي اين تيم در تابستان جابه‌جايي بازيکنان فوتبال به 151 ميليون پوند برسد.

فعاليت منچسترسيتي در فصل جابه‌جايي تابستاني به پايان نرسيده است و اين تيم در آستانه جذب دو بازيکن بزرگ در روزهاي پاياني فصل جابه‌جايي است.

نيکولاس اوتامندي و کوين دي‌بروين دو بازيکن بزرگي هستند که در آستانه پيوستن به منچسترسيتي قرار دارند و به نوشته ديلي‌ميرر خريد اين دو بازيکن براي سيتي 88 ميليون پوند هزينه به دنبال خواهند داشت.

ديلي‌ميرر نوشت: اوتامندي با فيروزه‌اي‌پوشان شهر منچستر به توافق رسيده است و به زودي خبر جذب اين بازيکن رسانه‌اي مي‌شود. سيتي براي اين بازيکن آژانتيني که از رئال‌مادريد و منچستريونايتد هم پيشنهاد داشت، 32 ميليون پوند پرداخت کرده است. بازيکن ديگري که در آستانه پيوستن به تيم دوم شهر منچستر قرار گرفته، کوين دي‌بروين است که رقم انتقال اين بازيکن 56 ميليون پوند عنوان شده و اگر اين انتقال نهايي شود، اين ستاره بلژيکي به گران‌ترين بازيکن تاريخ ليگ جزيره تبديل مي‌شود.

منچسترسيتي در فصل جابه‌جايي تابستاني خريدهاي خوبي داشته و يکي از پرهزينه‌ترين تيم‌ها بوده است. اگر اين تيم بتواند اوتامندي و دي‌بروين را هم جذب کند، مجموع رقمي که براي جذب بازيکن در تابستان پرداخت کرده است به 151 ميليون پوند خواهد رسيد.

اين تيم پيش از اين رحيم استرلينگ، فابيان دلف، پاتريک روبرتس و انيس اونال را جذب کرده بود.

منچسترسيتي فصل جديد ليگ جزيره را بسيار خوب شروع کرد. اين تيم در دومين ديدار خود توانست با نتيجه سه بر صفر برابر چلسي، مدافع عنوان قهرماني به پيروزي برسد تا نشان دهد که از آمادگي بسيار بالايي برخوردار است و در فصل جديد از شانس‌هاي اصلي کسب عنوان قهرماني خواهد بود. اگر سيتي بتواند در فصل جاري جام قهرماني را بالاي سر برد، سومين قهرماني خود را در 5 سال اخير به دست آورده است.



متتن جايگزين تصوير <-BlogAndPostTitle->
<-PostContent->
موضوعات مرتبط: <-CategoryName-> ،


ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:36 نويسنده : نوید قدمی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.
">طاهری گفته است:
">اخبار کوتاه از پرسپولیس
">حدادی ٧٧٣‌ میلیون گرفته، اعتراض هم می‌کند!
">طاهری: مسلمان را به برانکو پیشنهاد کردم/ می‌خواهم پرسپولیس را مثل باشگاه اداره کنم
">پیشنهاد یک میلیاردی به فردوسی پور خخخخخخخخ
">ناکامي بارسلونا در کسب قهرماني سوپر جام اسپانيا
">نتايج ديدارهاي شب گذشته پلي آف ليگ قهرمانان اروپا
">مهاجم بارسلونا رسما به چلسي پيوست
">تقاضاي فرجام خواهي بارسلونا براي محروميت پيکه
">دو خريد بزرگ ديگر براي منچستر سيتي
">برنامه هفته‌ نخست لاليگا اسپانيا
">جدول لیگ برتر
">اولین برد پرسپولیس
">مسی بازیکن سال فوتبال اسپانیا شد
">لیونل مسی برترین بازیکن فوتبال اسپانیا شد
لینک های روزانه
آرشيو مطالب
امکانات وب
<-BlogCustomHtml->
تاريخ : چهار شنبه 4 شهريور 1394 ا 14:36 نويسنده : نوید قدمی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.